Субота, 28 Листопада, 2020
Головна > Новини Києва > Гаряча тема > Ботанічний сад імені Гришка провів ребрендинг

Ботанічний сад імені Гришка провів ребрендинг

З нагоди 85-річчя сад почали перетворювати у сучасний екопростір. Айдентику для ботсаду розробила креативна агенція vandog agency.

«Оскільки ботсад – найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд поки лише набирає оберти, ми зрозуміли, що це той напрямок, в якому майбутньому бренду ботсаду й потрібно рухатися. Тому ми сформулювали big idea так: «Новий ботсад − це твій екопростір»», − розповідає артдиректорка агенції Аріна Луковина.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Статьи