Головна > Новини Києва > Корисна інформація > Кількість наземної реклами у центрі Києва зменшилася вдвічі

Кількість наземної реклами у центрі Києва зменшилася вдвічі

«Першу форматну зону» у столиці прибрали від реклами

Начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов розповів про скорочення та впорядкування наземної реклами в Першій форматній зоні – центральній частині міста. До неї входять такі вулиці як Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого, Жилянська, Верхній та Нижній Вали, бульвар Шевченка та інші.

– Раніше наземки тут було не мало – 2 450 одиниць (470 з яких – великі формати), загальною площею 20 464 кв. м. На сьогодні в Першій форматній зоні налічується 1 176 сітілайтів. А їхня загальна площа складає 5 080 кв. м, – повідомив Олександр Смирнов.

Також він додав, що розміри конструкцій зменшилися майже в 4 рази, а їхня кількість – вдвічі.

One thought on “Кількість наземної реклами у центрі Києва зменшилася вдвічі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *